.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري

رمال شيادي كه به بهانه بازكردن بخت دختران جوان، آنها را اغفال و مورد اذيت و آزار قرار مي داد، با تحقيقات نيروهاي بسيج دستگير شد.


تاكنون سه زن و دختر جوان كه فريب ادعاهاي اين كلاهبردار را خورده اند با مراجعه به مأموران بسيج، از او شكايت كردند.
هفته گذشته دختر جواني هراسان با مراجعه به مأموران اطلاعات بسيج با طرح شكايتي راز فعاليتهاي مجرمانه مرد جوان را فاش كرد.

و ي در شكايتش اظهار داشت: چند روز قبل در خيابان با مرد جواني آشنا شدم كه ادعا كرد بخت من از سوي جنها بسته شده است و براي اينكه بتوانم ازدواج كنم، بايد نزد او بروم و بخت گشايي كنم.
مرد رمال يك روز عصر مرا به خانه اش دعوت كرد و در آن جا با نوشتن جملاتي ناخوانا ادعا كرد بخت مرا از طريق جن گيري باز كرده است. او سپس مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.
به گزارش انتخاب، پس از اين ماجرا، او ناگهان ناپديد شد. با طرح اين شكايت تحقيقات براي به دست آوردن سر نخهايي از مرد شياد آغاز شد.
در اين حين دو دختر ديگر نيز با مراجعه به مأموران شكايتهاي مشابهي را مطرح كردند و با مطرح شدن اين شكايت، مأموران تحقيقات گسترده اي را آغاز كردند.
يكي از دختران به بسيجيان گفت: چند روز قبل با مرد جواني در مغازه ام آشنا شدم كه ادعا كرد مي تواند مشكلات انسانها را از طريق جن گيري حل كند. من هم كه با مشكلي در زندگي ام روبرو بودم، موضوع را به او گفتم و او هم از من خواست براي حل مشكلم به خانه اش بروم. مرد كلاهبردار سپس با حرفهايش مرا اغفال كرد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.
شماره تلفن مرد كلاهبردار تنها سرنخ اين فرد شياد بود كه بسيجيان با كمك يك زن با او قرار صوري گذاشته و وقتي كه متهم در محل حاضر شد، او را دستگير كردند.
مرد شياد پس از انتقال به پايگاه بسيج در تحقيقات اظهار داشت: دعاها را از مطالب چاپ شده در يك نشريه تهيه كرده و با ادعاي اينكه مي توانم بخت گشايي كنم، با اغفال زنان و دختران، از آنان كلاهبرداري مي كردم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي بدل 30 شهريور 1386
در كدام شهر؟ذكر نشده است. چرازنان ودختران به اين راحتي گول مي‌خورند؟
رز 1 مهر 1386
من واقعا در تعجبم .دیگه فکر می کنم تو قرن 2007 هستیم حداقل دیگه نباید زانان و دختران ما اینقدر ساده لوح باشن و زود اقفال بشن . یعنی با این همه مسائلی که پیش اوده و می یاد و هر روز داره بیان میشه باز به این راحتی گول این شیادها رو میخورن . فکر میکنم باید دید مردم رو خصوصا زنان و دختران جامعه را به این مسائل بیشتر باز کرد. پس با این وجود مشخص که باز هم رسانه های گروهی ما نتونستن این مسائل رو خوب اشاعه و بیان کنند.پس باید به فکر راه حل بهتری بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.